لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس تو می توانی ( یوونتوس 2 - 1 رئال مادرید )

یوونتوس تو می توانی ( یوونتوس 2 - 1 رئال مادرید )

یک یوونتوس اروپایی و نمایشی قابل تحسین در مقابل قهرمان دوره ی قبل مسابقات کافی بود تا بانوی پیر در ورزشگاه خانگی خود موفق به شکست رئال مادرید شود و حالا در انتظار دیدار برگشت می باشد.

بر اساس آخرین اخبار یوونتوس بازی را با ترکیب ( 4 - 3 - 1 - 2 ) بوفون - لختشتاینر - بونوچی - کیه لینی - اورا - مارکیزیو - پیرلو - استورارو - ویدال - توز و موراتا آغاز خواهد کرد.

در این سیستم قرار بود ویدال در خط میانی بازی کند و پریرا در پشت مهاجمان ایفای نقش کند اما حالا با کنار رفتن پریرا، ویدال به پشت مهاجمان خواهد رفت و استورارو در مرکز میدان بازی می کند.

در طرف مقابل تیم رئال مادرید با ترکیب کاسیاس - کارواخال - په په - واران - مارسلو - خامس - کروس - راموس - ایزکو - بیل - رونالدو

90 دقیقه تلاش شاگردان الگری در دیدار مقابل رئال مادرید موجبات یک پیروزی شیرین و به یاد ماندنی را برای یوونتوسی ها به همراه داشت و گل های دو مهاجم یووه در مقابل تک گل رونالدو، نتیجه ی نهایی را رقم زد.

موراتا مهاجم اسپانیایی تیم یوونتوس در دیدار مقابل تیم سابقش بسیار عالی و قابل قبول بازی کرد و در پایان دیدار به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و گل سرنوشت سازی را به ثمر رساند.

نمایش استورارو بازیکن ذخیره ی یوونتوس که در این مسابقه به ناگهان فیکس شد، راضی کننده بود و او در صحنه های زیادی برتر از رئالی ها بازی کرد و نقش تعیین کننده ای داشت.

نمرات بازیکنان یوونتوس در این مسابقه
بوفون 6/5 - بونوچی 7/5 - کیه لینی 7 - اورا 6/5 - لختشتاینر 6/5 - استورارو 7 - پیرلو 6/8 - مارکیزیو 6/8 - ویدال 7/5 - موراتا 8 - توز 7/5


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: